ویژگی های دستگاه فشارسنج
نوشته شده توسط : ادمین

کاف دستگاه فشار سنج:

فشار سنج:در هنگام خرید به اندازه کاف فشار سنج توجه داشته باشد. اندازه کاف نادرست باعث نشان دادن فشار نادرست توسط دستگاه می شود. اینکه فشار سنج مچی است یا بازویی، در انتخاب اندازه کاف تاثیر دارد. بعضی از کاف های فشار سنج برای استفاده هر نوع اندازه بازو یا مچ دستی طراحی می شوند. قبل از خرید اندازه بازو یا مچ خود را اندازه گیری نمایید تا در در خرید بتوانید اندازه مناسب را انتخاب نمایید.

 

ویژگی های دستگاه فشار سنج:

اگر می خواهید که دستگاههای فشار سنج دیجیتالی خرید نمایید به ویژگی های این دستگاه ها نیز توجه کنید. اکثر فشار سنج های دیجیتالی قابلیت ذخیره و نگهداری اندازه گیری های قبلی را دارند. در برخی از مدلها می توان این اطلاعات را به کامپیوتر نیز منتقل کرد. در برخی از مدلهای در مواردی که فشار خون شما از حد نرمال بالا یا پایین تر باشد پیغام هشدار نمایش داده می شود.

 

هزینه فشار سنج:

فشار سنج های مختلف اغلب دارای ویژگی های متفاوتی هستند و این ویژگی ها، باعث تفاوت قیمت های مختلفی نیز شده است. از این رو بهتر است در هنگام خرید، فشارسنجی را انتخاب نمایید که هم نیازمندی های شما را بر آورده سازد و هم قیمت مناسبی داشته باشد. بهتر است در مواردی که ویژگی های اضافی یک دستگاه مناسب شما نیست مدل های دیگری را انتخاب نمایید تا از این طریق هزینه کمتری پرداخت نمایید.

 

راحتی استفاده از فشار سنج:

یکی از نکات مهم هنگام خرید دستگاه های فشار سنج راحتی استفاده از آن است. دستگاه دیجیتالی به نسبت دستگاه های دستی کاربری آسان تری دارند و افراد به تنهایی و بدون نیاز به دانش خاصی می توانند از فشار سنج های دیجیتالی استفاده نمایند. در میان فشار سنج های دیجیتالی، استفاده از فشار سنج های مچی راحت تر از فشار سنج های بازویی است. وی همواره توجه داسته باشید که فشار اندازه گیری شده از روی بازو دقیق تر از مچ است و فشار سنج های دستی دقت بیشتر و خطای کمتری به نسبت فشار سنج های دیجیتالی دارند. اما فشار سنج های دیجیتالی راحت تر بوده و دارای ویژگی های خاص تری هستند.

 

ضمانت نامه فشار سنج:

در هنگام خرید فشار سنج دیجیتالی به ضمانت نامه آنها نیز توجه کنید و اینکه آیا خدمات پس از فروش دارند یا خیر.

 

میزان حافظه فشار سنج:

در فشار سنج های دیجیتالی میزان حافظه نگهداری اطلاعات بسیار مهم است. اکثر موارد بهتر است فشار سنج شما توانایی نگهداری حداقل یک ماه اطلاعات اندازه گیری شده را داشته باشد.

 

میزان باطری فشار سنج:

در فشار سنج های دیجیتال میزان موجود بودن باطری و دوام آن نیز بسیار مهم است و اینکه آیا باطری های این دستگاه را پس از اتمام دوره عمرشان می توان تهیه کرد یا خیر. نداشتن باطری باعث می شود که هنگام استفاده فشارسنج را به برق وصل نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: